- Pazarda rekabet şansımızı artıracak yönde, fikir üretimi ve çalışmalarını desteklemek, pazara yeni ürünler kazandırmak.
- Müşteri sadakatini kazanmak; var olan müşteri ilişkilerinin daha da kuvvetli ve kalıcı olması için müşteriye verilen sözlerin, bütün olanaklar kullanılarak yerine getirilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanması.
- Teslimat sürecinde memnuniyeti sağlayacak yaklaşımda bulunmak; müşteriden siparişin alınmasından teslim edilmesine kadar geçen sürenin müşterinin beklentilerini karşılayacak şekilde gerçekleştirilmesi, bu süredeki mal ve bilgi akışının sürekli iyileştirilmesi.
- Sürekli gelişim yapmak; Kalite yönetim sistemine uygun olan firmamızda sistemin etkinliğinin ölçülmesi ve sürekli iyileştirmenin sağlanması.
- Marmaris Yönetim kadrosu ve çalışanları; kalitenin bireysel başarılarla değil, tüm çalışanların katılımıyla gerçekleştirileceğinin ve bir yasam biçimi olduğunun bilincindedir.